המשפחות שמחו מאוד לקבל את פניהם ולמשלוחי המנות ומאוד הופתעו לפגוש את הצוותים. בדברם ציינו כי הם מעריכים זאת מאוד בעיקר בשל התקופה הארוכה בה לא זכו לביקורים ביתיים. הצוותים התרגשו גם והקפידו לנהוג לפי כללי משרד הבריאות ושמרו על המרחק. 

ברצוננו להודות לקרן לידידות אשר תרמה את משלוחי המנות  ולרכזת ההתנדבות באגף הרווחה על השיתוף הפעולה הפורה מידי שנה.