עו"ד שטרית נוהג מידי שנה לחלק מצרכי מזון ומשלוחי מנות שהוא רוכש מכיסו הפרטי בלבד, השנה צוות העובדים שלו נרתמו למחווה ותרמו אף הם מכיסם הפרטי לרכישת המוצרים.

יישר כוח גדול ופורים שמח לכולם!