סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית:
"בוקר טוב והתרגשות גדולה!
הסינגל "הרימי עיניים" של להקת שלווה שנכתב יחד ובהפקת עיריית בית שמש אגף תרבות אירועים וספורט ורשת המרכזים הקהילתיים לרגל חגיגות ה70.
בחרנו בלהקת 'שלווה' לביצוע השיר ׳הרימי עינייםי כי בעינינו היא כל מה שאנחנו שואפים שבית שמש תהיה: הוכחה ניצחת שאין גבול למימוש פוטנציאל לא משנה עד כמה קשה ומילה נרדפת להכלה ולמצוינות.
התרגשתי לקבל את מילות השיר בכתב ברייל ובחרתי למסגר ולתלות את מילות השיר במשרדי.
כדי לשמוע את השיר ראשונים כנסו ללינק ולחצו על הפעמון:
https://youtube.com/c/SHALVAChildrensCenter