יישר כוח לתלמידים ולמנהלת ביה"ס. בברכת חג פורים שמח לכולם.
תמונות באדיבות מנהלת ביה"ס הגב' לינדה לוי.
תלמידי בית ספר 'לוין' בניהולה של הגב' לוי לינדה ובמסגרת שיעורי לימוד "חסד ונתינה" רכשו וארזו משלוח מנות לצוות מ.ד.א מהעיר, כאות הוקרה על פועלם המבורך והמסור, בשנה זו.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 06:07
יישר כוח לתלמידים ולמנהלת ביה"ס. בברכת חג פורים שמח לכולם.
תמונות באדיבות מנהלת ביה"ס הגב' לינדה לוי.