ראש העיר ד"ר בלוך קיבלה את הילדים בכניסה לבית הספר, נכנסה למספר כיתות ושוחחה עם התלמידות.
ראש העיר ד"ר בלוך התרגשה לפגוש את עטרה תלמידת כיתה ה' שעלתה לארץ לפני כחודש ימים והבוקר בעצם החלה את שנת הלימודים ולשמוע ממנהלת בית הספר על העבודה המשמעותית של רחלי בת השרות לאומי.
בתום הביקור הדגישה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך :"אנחנו פותחים שנת לימודים בפעם הרביעית. תודה לאנשי החינוך המצויינים בעיר שלאורך כל התקופה שמרו על התלמידים ועל הרצון שלהם ללמידה. מדהים היה לשמוע עד כמה המפגש החברתי היה חסר. מאד מבקשת לא לשכוח את כיתות ז' - י'. אני הנחתי את כל המנהלים והמורים בעיר לצאת ולקיים מפגשים בשטח. אסור לוותר עליהם , אסור שהם יוותרו על ההתבגרות שלהם".
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.