שר התרבות והספורט חילי טרופר :"מאד מרגש לחנוך אולם ספורט דווקא בבית ספר זבוטינסקי. הספקתי ללמד שבית הספר הזה עוסק במורשת , בעבר ומבקש לטעון את התלמידים לעתיד. גם בחנוכת האולם בזה אמנם אני עומד אבל הוא החל לפני והשימוש בו יהיה גם אחרי. צריך וחובה לדעת את הקשר לעבר , להודות עליו ולכוון לעתיד. אני מרגיש בבית שמש כמו בבית. העשייה פה עצומה ואני מודה לכל העוסקים במלאה"
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך :"בית ספר ז'בוטינסקי הוא בית בהובלת מנהלת בי"ס ברכה גדנקן והצוות המשלב מחשבה ומעשה. אולם הספורט שנחנך היום הוא ביטוי ללקיחת האחריות על החינוך הגופני. אולם מדהים לבית ספר שנמצא בחזית העשייה החינוכית ומקבל בזרועות פתוחות את כולם."
מנהלת בית הספר ברכה גדנקן הודתה לכל העוסקים במלאכה , וסיפרה עד כמה החינוך הגופני בבית הספר הוא מרכיב מרכזי בחינוך בבית הספר.
השר טרופר וראש העיר ד"ר בלוך קיבלו תשורה מנציגות התלמידים שהפתיעו בתשורה את איציק קניזו שלווה את הקמת האולם מתחילת התכנון.
בתום הטקס נגשו המשתתפים לחנוך את המגרש.
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש