ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "בעלי עסקים קטנים המהלך הזה עבורכם. כחלק מהמסקנות משגרת קורונה וכחלק מהמהלכים שאנחנו מבצעים לחיזוק העסקים הקטנים אנחנו משיקים יחד עם פייסבוק ישראל את מיזם "העסק של כולנו". אנחנו חייבים להמשיך ולהעדיף עסקים קטנים ובינוניים ולהמשיך לרכוש אך ורק בעסקים מקומיים. הדרך שלנו לנצח את הקורונה הכלכלית בבית שמש היא לחזק את בעלי העסקים המקומיים. המעבר לעולם הדיגיטלי אמור לסייע להם ולהקל עלינו לרכוש דרכם"
לינק להרשמה לבעלי עסקים:
https://forms.gle/ayQhL4LFZNtGck9FA
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש