ציון הרמזור: 7.57
מקדם ההדבקה : R= 0.74 
אחוז החולים החיוביים: 10% 
מספר חולים חדשים: 86 
חלוקה לפי שכונות- 
וותיקה - 34
רמה א - 25 
רמה ג - 14 
חפציבה - 5 
מזרח שמש - 3 
רמה ב - 3 
קרייה חרדית - 2 

אחרי חיסון 1: 26693 תושבים 
אחרי חיסון 2: 16232 תושבים

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך :"הדרך היחידה שלנו לחזור למערכת החינוך , הדרך היחידה שלנו לחזור לאירועי תרבות , הדרך היחידה שלנו לחזור לפגוש את סבא וסבתא היא רק כאשר נהיה כולנו מחוסנים ונמשיך לשמור על ההנחיות. אני קוראת לכולם גשו להתחסן. רק כך ננצח את הקורונה" 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.