בהמשך לדברים:
"תמרץ'-פורום חברי המועצות יוצאי אתיופיה רואים בחומרה רבה ומזועזעים מהצעד זה שמעיד יותר מכול על אטימות והזלזול של המשטרה במשפחתו של סלומון ז"ל ובקהילה שלמה.
לא ייתכן ששוטר שמעל בתפקידו וקטף את חיי הצעיר בדמי חיו יקבל פרס ויחזור לעבודה כאילו שום דבר לא קרה.
אם הידיעה אכן נכונה, אנו דורשים לבטל את חזרתו של השוטר לשורות המשטרה לאלתר ובכך למנוע את החרפה ואובדן האימון בגוף.
אנו פורום תמרץ' נמשיך לעקוב ולא נרפה עד שייעשה צדק של אמת.
מקווים שקריאתינו זו תגיע לאוזנים קשובות של כלל גורמי מקבלי החלטות ותביא לידי ביטול המהלך המבזה הזה.
מקווים לבשורות טובות".
בתמונה - אצ'סלו מולה.