בעבר 65 בתי ספר נטלו חלק במודל ולמעלה מ 7000 תלמידים למדו במרחבי העיר. כעת עיריית בית שמש שבה להפעיל את המודל ברחבי העיר. 

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "הבוקר אנחנו חוזרים להפעיל בהדרגה את מודל השמש ללמידה במרחבי העיר. המפגש וקשר העין היו חסרים לכל התלמידים. צורך שהזום לא נתן לו מענה. נכון לכל שכבות הגיל לצאת למרחב ובדגש על כיתות ה' - י' שרצף הלמידה כמעט ולא התקיים עבורם מתחילת השנה. אני מחזקת את תלמידי העיר על המאמץ שהם עושים לעבור את השנה המורכבת הזאת ומצדיעה לצוותי החינוך המובילים של העיר שעושים הכול למען תלמידי העיר" 

מצ"ב תלמידי בית הספר "ברקנו וייס" בעיר בית שמש בלמידה במרחב. 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.