חברת הכנסת קטי שטרית:
"תושבי בית שמש היקרים, עירי הנפלאה - לכו להתחסן! חיסונים מצילים חיים!
זה הזמן הטוב ביותר ללכת להתחסן
בקופות שלכם, יש שפע של חיסונים שמחכים לכם!
המצב היום בבית שמש הוא לא כל כך מזהיר.
מנה ראשונה כ-18% מנה שנייה כ-10% ומספר המאומתים מעל ל-1700!
כולנו רוצים לשבת בליל הסדר ביחד עם המשפחה הגרעינית, עם המשפחה המורחבת.
אם נלך להתחסן נוכל למגר את התופעה האיומה הזאת מקרבנו.
ולכן אני מבקשת מכולם,
לכו להתחסן!".
תמונה מתוך סרטון. לצפייה בסרטון היכנסו לדף הפייסבוק של שמשנט.