ראש העיר ד"ר בלוך: "בעיר בית שמש למדו 7000 תלמידים במרחבי העיר. ראשונים נכון שיצאו כיתות ה'- י' שעבורם לא הייתה למידה משמעותית כמעט מראשית השנה. כלל תלמידי העיר בית שמש מכל המגזרים יצאו למרחב וישובו לפגוש חברים ודמויות משמעותיות. צריך להתמיד בלמידה במרחב. זו הדרך לשמר יציבות.אסור לנו להמשיך ולבלבל אותם"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון. דוברות העירייה.