-מעל גיל 60 : *82 אחוזים* התחסנו 

-בין 50-59 : *70 אחוזים* התחסנו 

- בין 40-49 : *60 אחוזים* התחסנו 

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "אני קוראת לכולם ללכת ולהתחסן. הדרך היחידה לחזור לשגרה ולנצח את הקורונה זה רק להתחסן." 

רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש. 

בתמונה מתחם חיסונים בקופ"ח מכבי. ארכיון.