מאגף הרווחה נמסר:
"תודה רבה לכל השותפים שתורמים מזמנם למען האחרים בעיר יחידת ההתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעיריית בית שמש אומרים לכם תודה!"
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך:
"שיתוף הפעולה של עיריית בית שמש עם המכללה לשוטרים ומשטרת בית שמש מבורך ומעמיק. הם שומרים עלינו ואנחנו עליהם."
סגנית רה"ע רינה הולנדר:
"אגף הרווחה והשירותים החברתיים ממשיך בפעילות להעצמת אוכלוסיית הגיל השלישי. שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל הוא מבורך ומצטרף לשיתופי פעולה רבים בין האגף לבין כלל גופי הסיוע וההצלה בעיר, כמדיניות מוצהרת התומכת בהרחבת מעגלי השותפים לעשיית טוב בעיר".