ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך, בעברה מורה למתמטיקה, ביקרה היום בבית הספר "תפנית" בעיר, לחזק את התלמידים הנגשים לבגרות.
ראש העיר ד"ר בלוך: "בגרות במתמטיקה הוא יום מרגש. בגרות במתמטיקה בבית ספר "תפנית" בשנת קורונה מרגשת שבעתיים. באתי לחזק את התלמידים והמורים ויצאתי מחוזקת.
אני גאה בצוותי החינוך שבשנת קורונה מורכבת הצליחו לקיים למידה משמעותית ולהוביל את התלמידים להצלחה. אני מאמינה בכל תלמידי העיר"
רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש