הלוויתה של אולגה ז"ל תתקיים היום, בשעה 15:00 בבית העלמין במושב 'אמציה' בו התגוררה, בכפוף להנחיות משרד הבריאות. יהי זכרה ברוך.
שרון, בתו של עמי אוריון, לזכרה של הדודה היקרה והאהובה:
אתמול קמתי ליום מאושר...הבת שלי חגגה 20, הטלפון לא הפסיק לצלצל, ועל הקו הבשורה הקשה מכל: דודה אולגה נפטרה...
דודה יקרה שלי...הדודה האהובה שלנו, היינו מחכים לבוא אלייך לבית, להתארח ולשחק עם הבני דודים, ללכת לבריכה, לטייל ברחבי המשק...
ואת כל כך אהבת אותנו... והיינו האחיינים האהובים שלך, והראת אותנו בגאווה לכל השכנים.
המפגשים אצל סבתיתא בחגים, כמה אושר ושמחה מרובה.
הדודה האהובה שאיבדה את בנה בכורה אמציה - הנכד למשפחת זריהן(אוריון)
עם כל הצער והכאב היית חזקה וחיזקת את כולם.
בתוך הבית היפה שלך שעיצבת כל פינה עם דוד חיים, שם דאגת להזכיר בכל פינה את הזיכרון של אמציה האהוב שלנו!
ידי הזהב שלך בחרו במקצוע הקוסמטיקה
והשם שלך פרש כנפיים וכולם הגיעו למכון שלך ונתנו למקצועיות שלך לטפל באהבה בהם.
כל שבת לא פספסת את הביקור שלך בבית שמש והיית מגיעה לאבא לבית וזה היה כייף להתפנק עם דודה יקרה שלנו.
גם שהיית חלשה לא ויתרת על הביקור בימי שבת.
הצער מורגש אצל כל המשפחה המורחבת. כולנו בהלם ובכאב עז
אבא שבור, את האחות האהובה שלו.
איך אפשר לחזק?... רק השם יודע...
יקרה שלנו השם גאל אותך מהיסורים
עכשיו תנוחי והכי חשוב תפגשי את סבא וסבתא, דודה אליס, שולמית, ושמעון
ואת בנך אהובך אמציה...
תהיי מליצת יושר על עם ישראל
ותבקשי על כולנו רק טוב ובריאות אמן.
תשמרי על כולנו מלמעלה.
יהי זכרך ברוך אמן.
ותנוחי על משכבך בשלום
אוהבים אותך מאוד" .