בהמשך לתגובה: 

"סיעת הליכוד בחרה לחזור מסיכומים קודמים ולא לאפשר את הקמת ועדת ההנחות החשובה בהשתתפותם  לתושבי העיר. העירייה תמשיך לפעול בהתאם לחוות דעת משפטית.ועדת ההנחות תחל לפעול בקרוב ותשוב לשרת כלל תושבי העיר".

דוברות עיריית בית שמש.