במהלך השנה האחרונה בעיר -
*100000* שתלי פרחים נשתלו.
*250* עצים נשתלו ברחבי העיר.
מחלקת הגינון מטפלת ב *30* איי תנועה.
*8* כיכרות ברחבי העיר.
ובסך הכול *1200* דונם גינון.
הרב שלמה ברינלט ממונה שפ"ע :
"טו בשבט שנציין הערב ראש השנה לאילנות אבל מחלקת גינון בעיריית בית שמש מעניקה תחושה לעצים ולפרחים בעיר שכל יום עבורם זה יום חג. אני רוצה להודות למחלקת גינון בניצוחו של דוד איטח על עבודה מסורה המלבישה את העיר בית שמש בלבוש חג"
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך :
"בתוך שגרת קרונה אנחנו לא מקיימים נטיעות מרובות משתתפים. מחתקת הגינון של עיריית בית שמש נוטעת שליטים ועצים ברחבי העיר בשביל כל תושבי העיר ותפקידנו רק לשמור על היופי הפרוס ברחבי העיר.נמשיך בעשייה הירוקה".
דוברות עיריית בית שמש.