אמש סמוך לשעה 2:45, התקבלה קריאה במוקד 1221 של איחוד הצלה, על אשה הכורעת ללדת בביתה ברמב"ש. חובשת איחוד הצלה מסניף בית שמש אלקי גרוסמן שהגיעה למקום סייעה לאשה בתהליך הלידה ובשעה טובה נולד בן. מתנדב נוסף שהגיע למקום סייע למשפחה עם הטיפול מסביב והעברת ילדי המשפחה לבית קרוביהם.
לאחר הטיפול הראשוני בביתה האם והתינוק פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
משפחת איחוד הצלה סניף בית שמש ומערכת שמשנט מאחלים למשפחה הרבה מזל טוב ושניפגש רק בשמחות!
איחוד הצלה סניף בית שמש.
בתמונה מתנדבות איחוד הצלה בלידה בבית יולדת. ארכיון. צילום איחוד הצלה.