המוקד העביר את הפנייה למח' התחזוקה והבוקר הגב' קיבלה הודעה כי פנייתה טופלה ואכן בתה של תושבת העיר המתגוררת בותיקה, עידכנה את הפונה כי הבור וליקויים נוספים שהיו בכביש, טופלו בהצלחה.
התושבת (השם שמור במערכת) מודה מאוד למוקד ולמח' התחזוקה על הטיפול בתלונה.
יישר כוח על הטיפול המהיר והיעיל.
תמונה אילוסטרציה. ארכיון.