כוחות משטרה פעלו הבוקר בעיר בית שמש באכיפת תקנות הקורונה וערכו ביקורים במוסדות חינוך לגביהם קיים חשש שפועלים בניגוד לתקנות האמורות. במהלך פעילותם בשכונת חפציבה, אותרה ישיבה שפעלה שם החלו חלקם של הנוכחים להתפרע תוך תקיפת השוטרים, ותוך כדי כך, החלה התקהלות מחוץ למקום של המון פורע שהחל מיידה אבנים, ביצים וחפצים נוספים לעבר כוחות המשטרה.
במהלך ההתפרעות האמורה, נעצר קטין (17) לאחר שיידה אבן שפגעה בגבה של שוטרת. שוטרים שהבחינו במעשיו, דלקו אחר החשוד הצעיר שניסה להימלט אך ללא הועיל והוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. עוד במהלך הפרות הסדר נאלצו השוטרים והשוטרות שפעלו במקום להתמודד במקצועיות ואיפוק רב למול קריאות לעברם- "נאצים", "שיקצע", וקריאות בוטות יותר: "אני מאחל לך שתקבור את ילדיך כשאתה עוד בחיים", ומפר סדר אחר הוסיף וצעק לעבר שוטרת: "שוטרת יס"מ אמן לא תלדי לעולם ותמותי", ומספר מחבריו עונים- "אמן".
במהלך פעילות המשטרה הבוקר שנמשכה עד לשעות הצהריים, נעצרו 3 חשודים בגין הפרת הסדר ונרשמו עשרות דו"חות על ידי השוטרים בגין עבירות הפרת התקנות בנושא הקורונה.
דוברות המשטרה (ירושלים)
תמונה מתוך סרטון מצלמות גוף
קרדיט דוברות המשטרה.