ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:

"אנחנו נלחמים בכל הכוח נגד התפרצות הנגיף בקטיעת שרשרת ההדבקה והמשך עידוד מבצע החיסונים. אחרי שמתחילים לחסן את תלמידי יא יב  ומוודאים שהם מגיעים בראש שקט לבחינות הבגרות,  כעת - אף אחד לא נותר בבית מגילאי 60 ומעלה.יחד ננצח" 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.