ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:
"אנחנו נלחמים בכל הכוח נגד התפרצות הנגיף בקטיעת שרשרת ההדבקה והמשך עידוד מבצע החיסונים. אחרי שמתחילים לחסן את תלמידי יא יב ומוודאים שהם מגיעים בראש שקט לבחינות הבגרות, כעת - אף אחד לא נותר בבית מגילאי 60 ומעלה.יחד ננצח"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.