
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך למפקד משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טובול: "אני מחזקת אתכם במשימת האכיפה בכל חלקי העיר.אני קוראת לכם להמשיך וליישם את מדיניות ממשלת ישראל.רק כך ננצח את הקורונה"
פורסם בתאריך: 23/06/2026 13:48

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.