רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "העובדים שלנו הפרוסים בשטח בקור וחום, לילה ויום עסוקים כל העת בשמירה על הבית. אני מצדיעה להם. הם פשוט סיירת מובחרת".
פורסם בתאריך: 23/06/2026 13:50
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.