רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
תמונה - בביקורו הקודם של ראש הממשלה בעיר. ארכיון.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "בתוך גל התפרצות הקורונה גם הקורונה הכלכלית ממשיכה ומתפרצת. אמרתי לראש הממשלה ושר הבריאות בביקורם בבית שמש. צריך לייעד חיסונים לבעלי עסקים קטנים שלא חוסנו בהתאם לגיל. הצורך לחסן אותם הוא קריטי. החיסון שלהם הוא צינור חמצן למאות אלפי אנשים. אסור להפקיר את החוסן המשפחתי. פניתי למשרד הבריאות כדי לקבל מכסת חיסונים ייעודיים לבעלי עסקים קטנים"
פורסם בתאריך: 23/06/2026 14:07
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
תמונה - בביקורו הקודם של ראש הממשלה בעיר. ארכיון.