להלן תגובת מקס מורוגובסקי, יו"ר 'תחבורה בדרך שלנו': "ההחלטה לבצע ענישה קולקטיבית דווקא כלפי הנוסעים, בתגובה לדמות אלימה אחת לא עומדת בקנה אחד עם מחויבות הענקת השירות של משרד התחבורה. במקום לטפל ביד קשה בפורעים- מענישים את סבתא אסתר על ידי כך שלוקחים לה את האוטובוס לרופא. אנו מגנים בתוקף אלימות כנגד הנהגים וקוראים למשרד התחבורה לחפש שיתוף פעולה עם המשרד לביטחון פנים למיגור התופעה, לפעול להכרה במקצוע הנהג וכן לסיים את התקנת המחיצות, ענישה קולקטיבית כלפי הנוסעים, חלקם הגדול מאוכלוסיות חלשות, ללא כל אלטרנטיבה תחבורתית להתניידות, אינה אפקטיבית וחוטאת למטרה".
עקיבא שפיגלמן - דובר עמותת תחבורה בדרך שלנו
https://www.tachbura.org
תמונה ארכיון. צילום דוברות סופרבוס.