בכירי העירייה עצרו לרגע את עבודת הפיקוח ובקשו לחזק את הפקחים בעבודתם ולהעניק להם גיבוי מלא במשימות שהם מבצעים בשרות עיריית בית שמש.
מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב אמר לפקחים שהם שליחי העירייה למשימה חשובה והיא לשמור על העיר בית שמש. עוד הדגיש כי אין מקום לאלימות כלל ובוודאי שלא כנגד עובדים מסורים המבצעים את שליחותם. עוד הוסיף ברטוב את הערכתו לפקחים בימי הקורונה בהם בצד עבודתם גם מובילים מסע הסברה בין אישי כדי לעודד הקפדה על הנהלים. מהלך שמציל חיים.
יו"ר ועד העובדים ישראל פרץ אוסיף והדגיש כי בכל ארוע חריג כנגד עובד פיקוח יתקיים מפגש בו הנושא יבחן ויתחקר לעומק.

רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש.