לטענת יועמ"ש בצלמו, הירי באש חיה לשוטרים מותר אך ורק במקרים חריגים שבחריגים ולא נראה כי מקרה זה עומד בקריטריונים הנהוגים. 

בנוסף, מודגש כי מדובר באכיפה בררנית וקשה, שכן אין סבירות לפיה אמצעי זה היה מופעל בהפגנות בבלפור.

שי גליק מנכ"ל בצלמו: "לא ייתכן שיש בידול בין המפגינים. לא ייתכן שמפגינים בבלפור פוצעים בלש משטרתי ולא נעשה להם דבר, ואילו חרדים בבית שמש- כלפיהם ישר נעשה שימוש בירי באש חיה. גם לחרדים יש זכויות אדם". 

עקיבא שפיגלמן - דובר ארגון בצלמו.

צילום תמונה- תושבת העיר.