ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "המעבר של מרכז הפעילות של בנק לאומי לעיר בית שמש הוא עוד שלב מוצלח בהתפתחות הכלכלית של העיר. עריית בית שמש תעשה הכול כדי שהמהלך יהיה מהיר ומוצלח ככל שניתן. המעבר של פעילות הבנק הוא עוד מרכיב בהפיכת המע"ר הצפוני שלנו לאזור חי ושוקק פעילות. אין לי ספק שהמעבר ייצור תעסוקה ותמיכה בעסקים שיזינו את המהלך. מתחם ביג בעקבות המעבר שלכם יקבל תנופה גדולה. אני רואה בכם, הנהלת בנק לאומי, שותפים למיזמים כלכליים אחרים שאנחנו מפתחים בעיר. תושבי בית שמש התבשרו היום בבשורה כלכלית חשובה לעיר."

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.