במסגרת שיפוץ מתחם בית העלמין יבוצעו במקום הסדרות בטיחותיות. יתווספו במקום חניות. יתווספו עתודות קבורה נוספות. כמו כן יבנה חדר קרור חדש ואולם ההספדים יצוייד במזגנים חדשים.
אלדד גדסי ממונה המועצה הדתית: "אני מודה לראש העיר על הסיור היום.אנחנו יוצאים למהלך נרחב של שיפור מתחם בית העלמין בכל האפיקים האפשריים. מטרת השיפוץ הוא לשיפור תחושת התושב גם ברגע קשה. אין לי ספק שנמשיך את שיתוף הפעולה עם העירייה לטובת תושבי העיר"
המשנה לרה"ע הרב יצחק אלמליח: "אני מודה לרה"ע הבוקר על הסיור במתחם בית העלמין. יחד בעבודה משותפת נשפר את השרות הניתן לתושב גם ברגע קשה בו מלווים קרוב למנוחת עולמים. השיפור יורגש בכל חלק בתהליך. נעשה הכול לסיים את תהליך השיפוץ מוקדם ככל שניתן"
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "השיתוף והשירות שעיריית בית שמש מבקשת להעניק , ובמקרה זה יחד עם המועצה הדתית, הוא עוטף. גם ברגעים קשים ואולי בעיקר ברגעים אלו. אנחנו יוצאים למהלך שיפוץ מורכב משיפור החנייה , דרך כמובן הוספת חלקות קבורה וכלה במיזוג המתחם".
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.