במסגרת העבודות מורחבים כבישי הגישה לאזור התעשייה, וכלל כבישי האזור עוברים שדרוג והרחבה, אשר מביאים את אזור התעשייה לשורה הראשונה של פארקי העסקים החזקים בישראל.

המכרזים הביאו לבית שמש כמה מהחברות היזמיות והעסקיות הגדולות בישראל, אשר מביעות בכך אמון גדול בתהליכים המשמעותיים העוברים על העיר, שבא לידי ביטויו בעלייה החדה במחירי המגרשים לתעשייה בשנים האחרונות.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "בתוך שגרת הקורונה אנחנו מצליחים לשווק 70 דונם לתעשייה.זה תחילת תהליך המניע תנופת תעשייה ותעסוקה. אנחנו ממשיכים לקדם את העיר בתחומי הפיתוח הכלכלי. חברות ענק ויזמים שונים מביעים אמון בעיר בית שמש ורואים בעיר מקום בתנופה.ממשיכים בשיתוף פעולה ובאחריות גם בתחומים הכלכליים" 

רועי לחמנוביץ| דובר עיריית בית שמש.