https://www.facebook.com/184618665071935/posts/1573625809504540/
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "לאחר שביקר בעירנו בפתיחת שנת הלימודים, אני מתכבדת להביא בפניכם את ברכת נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לרגל שנת ה 70 לעיר"שנת ה 70 לעיר". מצ"ב קישור לצפייה בסרטון בדף הפייסבוק של שמשנט:
פורסם בתאריך: 23/06/2026 17:07