מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש הוזעקו לביתה וסייעו לה בתהליך הלידה, בשעה טובה נולדה בת.
לאחר הטיפול הראשוני בביתה התינוקת והאם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
שניפגש רק בשמחות!
תמונה ארכיון. צילום איחוד הצלה.
לאחר שביום שלישי, התקבלה קריאה ללידה בבית יולדת בעיר, אמש, בשעות הלילה התקבלה לידה נוספת בביתה של גב' מרמב"ש.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 17:22
מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש הוזעקו לביתה וסייעו לה בתהליך הלידה, בשעה טובה נולדה בת.
לאחר הטיפול הראשוני בביתה התינוקת והאם פונו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם טוב.
שניפגש רק בשמחות!
תמונה ארכיון. צילום איחוד הצלה.