לאחר הטיפול הראשוני בביתה, התינוקת והאם פונו להמשך טיפול בבית החולים, כשמצבם טוב. מזל טוב, ושניפגש רק בשמחות!
במהלך הלילה התקבלה קריאה על אשה הכורעת ללדת בביתה בבית שמש. חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש יעקב יונגרייס ואתי פרץ שהגיעו לביתה סייעו לה בתהליך הלידה ובשעה טובה נולדה בת.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 17:22
לאחר הטיפול הראשוני בביתה, התינוקת והאם פונו להמשך טיפול בבית החולים, כשמצבם טוב. מזל טוב, ושניפגש רק בשמחות!