ראש העיר:
"בית שמש נותנת כתף. אני קוראת לכל מי שצריך להתחסן לגשת ולעשות זאת ללא השתהות. זו הדרך שלנו לנצח את הקורונה בצד שמירה על הנהלים. רק אם נתחסן ונקפיד על מסכות ונמנע מהתקהלויות נוכל לחזור לפגוש את סבא וסבתא , נוכל לחזור לאירועי תרבות ונוכל לקיים לימודים סדירים. אני קוראת לכם תנו כתף"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.