מנהלות ומנהלים יקרים,
הימים האחרונים והנחיות השונות והמשתנות מקשים על כולנו.
לאחר שנערכתם כבר למתווה הסגר החל ממחר, ועדת החינוך של הכנסת הודיעה על שינויים. לממשלה ולמשרד החינוך לקח זמן לתרגם את השינויים לתקנות.
לאור זאת, המשמעות היא שאנחנו לומדים מחר כפי שלמדנו בשבוע שעבר.
מחר, במהלך היום תצא הודעה מסודרת עם ההבהרות.
מעריכים מאוד את אורח הרוח ואת ההובלה המקצועית של מנהלי העיר.
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש