רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.
ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "בית שמש נותנת כתף. אני קוראת לכל מי שצריך להתחסן לגשת ולעשות זאת ללא השתהות. זו הדרך שלנו לנצח את הקורונה בצד שמירה על הנהלים. רק אם נתחסן ונקפיד על מסכות ונמנע מהתקהלויות, נוכל לחזור לפגוש את סבא וסבתא , נוכל לחזור לאירועי תרבות, ונוכל לקיים לימודים סדירים. אני קוראת לכם תנו כתף"
פורסם בתאריך: 23/06/2026 19:56
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
תמונה ארכיון.