רוקסן פיליפ, עולה ותיקה מצרפת, כבר 18 שנה במד"א, מודדת שטח במשרד ממשלתי במקצועה.
רוקסן הייתה אחראית נוער בית שמש בעבר וכיום מקפידה לעבור כל יום בתחנה לעזור בכל מיזם אפשרי, שתי בנותיה מתנדבות פעילות בארגון, הצעירה חניכה בקורס פראמדיקים.
לאחר אסון ורסאיי, רוקסן הבינה שהצלת חיים ומתן ביצוע פעולות בסיסיות בדקות הראשונות הינן קריטיות, מה שדרבן אותה להירשם לקורס חובשי רפואת חירום ובהמשך אף הרימה את הכפפה ומשמשת כנהגת בניידות מד"א.
אירוע משמעותי שחוותה בתור כונן, הינו אירוע טביעה של תינוק בו הגיעה הראשונה תוך דק' ספורות הייתה משמעותית והחלה לבצע החייאה בסיסית, ובהמשך ביצעו החייאה מתקדמת הכוללת מתן תרופות מצילות חיים.
לדבריה, בזכות ההתמדה שלה והגעה קבועה למשמרות זכתה לטפל במקצועיות רבה בצורה איכותית ומדויקת.
המסר של רוקסן: "התמידו בהגעה למשמרות, לא תדעו מתי האירוע הבא יגיע, ועליכם להיות תמיד מוכנים."
רוקסן פועלת למען הגיבוש ותחושת המשפחתיות הן בתחנה ובן במרחב, היא מאמינה שיצירת רצף של חוויות טובות מגבשות ונותנות כוח להמשיך ולטפל בכל הזקוק.Roxane Chicha Fulop
#ארגון_ההצלה_הלאומי
מדף הפייסבוק של מגן דוד אדום.