המבצע התקיים בשיתוף מרכזי היום מאירהוף וזינמן, במסגרת התוכנית החינוכית "מעורבות חברתית " לכיתות י'-יב'.
יישר כוח לעושים במלאכה.
מבצע "להאיר את הלב" בברנקו וייס: תלמידי ביה"ס ברנקו וייס, הגיעו לביתם של ותיקי העיר עם סופגניות חמות וברכות מרגשות, והדליקו עמם את נרות החג.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 20:19
המבצע התקיים בשיתוף מרכזי היום מאירהוף וזינמן, במסגרת התוכנית החינוכית "מעורבות חברתית " לכיתות י'-יב'.
יישר כוח לעושים במלאכה.