ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הגיעה לפני שעה קלה למוקד החיסונים של 'מכבי שירותי בריאות' בעיר וקיבלה את החיסון נגד נגיף הקורונה.
ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל קיבל את פני ראש העיר וליווה אותה בקבלת החיסון.
ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: ״גם אני נותנת כתף, כולנו מתחסנים. זה למען הבריאות שלנו, של הורינו של ילדנו, לא נשארים מאחור. אני נמצאת פה במרפאה של מכבי אני מזמינה את כולם בואו להתחסן! אני קוראת לכל תושבי בית שמש לבוא ולהתחסן״.
״תודה רבה לכל צוותי הרפואה הנפלאים על העבודה המאומצת שלכם ועל כך שאתם שומרים על הבריאות של כולנו".

דוברות עיריית בית שמש.