מבצע ההתרמה ימשיך בנקודות נוספות בעיר.
דוברות עיריית בית שמש.
התחנה הוקמה על ידי מד"א בשיתוף עיריית בית שמש. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך בירכה את המשנה לרה"ע ומחזיק תיק הבריאות הרב ישראל סילברסטין על היוזמה החשובה, וקוראת לתושבי העיר לבוא לתרום דם ולהציל חיים.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 21:17
מבצע ההתרמה ימשיך בנקודות נוספות בעיר.
דוברות עיריית בית שמש.