ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך:

"שהשלטון המרכזי עוסק בכן, או לא, בחירות, אתם עסוקים בדבר האמיתי - חינוך דור העתיד".

מ"מ רה"ע משה שטרית:

 "חניכי אריאל מלאי אידאולוגיה.כמי שהיה מפקד סניף בית"ר בעיר אני זוכר את שיתוף הפעולה עם תנועת אריאל שנים רבות לאחור. 

סגנית רהע רינה הולנדר:

"אנחנו היום ביום חג. חניכי אריאל זכו לבית ואין לי ספק שהעשייה המשמעותית של חניכי הסניף"

 ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: 

"מזמור שיר חנוכת הבית. מרגש לחנוך את הסניף. אנחנו נמצאים בתקופה נעדרת שגרה.גם פעילות תנועות הנוער הופסקה וחודשה.אתם תנועות הנוער עוגן יציב לטובת הילדים שלנו.גם כאשר השלטון המרכזי עסוק בכן או לא בחירות אתם עסוקים בדבר הכי חשוב חינוך הילדים ודור העתיד שלנו".