45 גינות בעיר נכללים בתוכנית העבודה הראשונית. צוותי תפעול ושפ"ע מתקנים את מתקני המשחקים ואת גדרות גני השעשועים. בצד מבצע התיקון מתקנים רבים יצבעו מחדש ויחודשו. 
הגינות והמתקנים נבחרו בשני אופנים. ראשית על ידי סקר שטח של צוותי מנהל תפעול ותלונות של תושבים שנבדקו על ידי מנהל תפעול ונמצאו מוצדקות. 

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך :

"דווקא בימים של למידה מרחוק גני המשחקים העירוניים הם מקום המפגש , תוך הקפדה על הנחיות הבריאות, של הילדים. שם ניתן לדבר, לשחק יחדיו , ליצור קשר עין. תכנית העבודה לחידוש המתקנים תאפשר לכלל ילדי העיר להמשיך ולהנות במרחבים המשותפים" 

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.

בתמונות- תמונות מדגמיות של מתקנים, לפני ואחרי צביעה.