בהתאם להוראת משרד הבריאות בתחילת המבצע תחוסן האוכלוסייה המבוגרת בני ה- 60 ומעלה וכן צוותים רפואיים. בהמשך, עם הגעת מלאי נוסף של חיסונים הצפי הוא שהחיסונים יפתחו לכלל האוכלוסייה. החיסון יתבצע בתאום תור מראש.

פרטים עדכניים יינתנו בתחילת שבוע הבא. 

המידע באדיבות - אליק סטפנסקי, מנהל מרחב בית שמש מכבי.