החגיגה התקיימה בשיתוף מח' הנוער, בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכללה מעגל של מתופפים וארוחת ערב חגיגית.
יישר כוח לצוות מח' הנוער ולכל החונכים/ות שתורמים מזמנם למען הילדים המיוחדים.
חנוכה שמח.
את הערב כיבדו בנוכחותם רה"ע ד"ר עליזה בלוך, סגן ומ"מ רה"ע משה שיטרית, ומנהל מח' הנוער הרב יוסי גמליאל.
פורסם בתאריך: 23/06/2026 23:19
החגיגה התקיימה בשיתוף מח' הנוער, בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכללה מעגל של מתופפים וארוחת ערב חגיגית.
יישר כוח לצוות מח' הנוער ולכל החונכים/ות שתורמים מזמנם למען הילדים המיוחדים.
חנוכה שמח.