בסוף השבוע שעבר נהרגו בכבישים, ארבעה בני אדם בתאונות דרכים, שניים מהם (בני 5,7) בתאונה שארעה ביום שישי סמוך לצומת שער הגיא.
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים פרסמה את דו"ח הערים של 2019, המדרג את הערים בהם קיים סיכוי גבוה לתאונות דרכים עם נפגעים ביחס למספר התושבים, את הערים שבהן בטוח יותר, ואת הערים שבהן חל שיפור.
על פי הדוח, העיר בית שמש, נמצאת במקום האחרון בטבלה מבחינת המסוכנות -כלומר, כעיר בטוחה ביחס לדירוג הערים, נרשמו בה שתי תאונות עם נפגעים לפי אלף בני אדם בשטח העיר, בנסיעות היומיות לתוך העיר וממנה לצרכי תעסוקה.
(המחקר לא לוקח בחשבון מינוע וקילומטראז' שיכולים להשפיע אף הם על מסוכנות הערים).
קרדיט צילום: אבי מלכה (אבי פון) באמצעות רחפן. ארכיון.