ההודעה המקורית: דוברות העירייה מודיעה כי קיימת תקלה זמנית המטופלת - כל מי שמחייג 106 למוקד העירוני מנייד השייך לחברת סלקום בלבד, לא מגיע למוקד. הנושא טופל.
פורסם בתאריך: 24/06/2026 01:50