ראש העיר:
"אנחנו נציין את שנת ה 70 לעיר ונשזור אותה לאורך כל העשייה השנתית שלנו בתחומי חינוך, תרבות, תיירות , קשר עם התושב.
אני מבקשת לפנות אליכם - ציינו כאן בתגובות אלו בפוסט המצורף בדף הפייסבוק, מצ"ב קישור) פעילויות (מפגשים, הנכחה בעיר, אירועים, תכנים) הייתם רוצים לראות מצויינים בשנה מיוחדת זו בעירנו.
אני אביא את כל הרעיונות שלכם בפני ועדת ההיגוי העירונית לציון שנת 70.
מזל טוב.
ונתראה ביום שני כח' כסלו 14/12 בשעה 19:00
ערוץ 98 בממיר".
קישור לדף הפייסבוק של ראש העיר:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4099226563440504&id=638721842824344