רה"ע הודתה לשר אוחנה על ההחלטה להקים יחידה לשיטור קהילתי. לאחר הפגישה יצאו לסיור בשכונת "נווה שמיר"  

רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.