רה"ע הודתה לשר אוחנה על ההחלטה להקים יחידה לשיטור קהילתי. לאחר הפגישה יצאו לסיור בשכונת "נווה שמיר"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.
השר נפגש עם: ראש העיר ד"ר עליזה בלוך , יו"ר סיעת הליכוד ח"מ שלום אדרי , מ"מ סגן רה"ע משה שטרית ושמע סקירה על אתגרי העיר.
פורסם בתאריך: 24/06/2026 02:35
רה"ע הודתה לשר אוחנה על ההחלטה להקים יחידה לשיטור קהילתי. לאחר הפגישה יצאו לסיור בשכונת "נווה שמיר"
רועי לחמנוביץ | דובר עיריית בית שמש.