ח"כ אבוטבול:
״אני שמח שכעת בדיון שיזמתי בועדה המשותפת של העבודה והרווחה וחוץ וביטחון נפתרה סוגיית התשלום לחיילים החרדים המשרתים בשירות האזרחי ויקבלו מענק על החודשים הקודמים. אני מבקש להודות ליו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ מר חיים כץ אשר הוביל לפתרון וסיום המשבר שכבר חודשים רבים אני זועק עליו. וכן להודות ליו״ר הסיעה ח״כ הרב מיכאל מלכיאלי ושאר הח״כים הנכבדים שפעלו בנושא כמו גם לארגון בצלמו שדחף להצלחת המאבק.
צר לי שגם בנושא חשוב וצודק זה למען המשרתים מקרב החרדים בצה״ל בחרו יש עתיד וישראל ביתנו להתנגד.. מה שמלמד על "הערכתם" כלפי חרדים שמשרתים בצבא".
